Download App
apple app store google play store
  • Home
  • Popularne pytania

Pytania ogólne

Jest możliwość wyboru. Podczas odbierania Karty w obiekcie noclegowym lub w Informacji Turystycznej (bądź w momencie aktywowania Karty w postaci aplikacji mobilnej) można wskazać datę oraz godzinę, od której Karta ma być aktywna.
Nie, karta jest imienna, więc przypisana jest jednej osobie.
W przypadku nieprawidłowego funkcjonowania Karty, należy niezwłocznie zgłosić to w dowolnym punkcie Informacji Turystycznej w Sopocie (adresy i godziny otwarcia tutaj) lub w w obiekcie noclegowym, w którym Karta została wydana.
Udaj się do dowolnego punktu Informacji Turystycznej w Sopocie (adresy i godzina otwarcia znajdziesz tutaj) i zgłoś problem. Zgubiona karta zostanie zablokowana, a Ty otrzymasz nową kartę. Opłata manipulacyjna to 25 PLN.
Nie jest wymagane okazywanie dowodu wpłaty, wystarczy pokazać kartę. Karta musi zostać odczytana, aby zweryfikować czy jest aktywna. Ma to również na celu prowadzenie statystyk.
Nie musisz odbierać kolejnej Karty. Możesz doładować nowy pakiet na kartę, którą już posiadasz.